zeldamiranda.blogg.se

Mitt liv i bilder och ord!

Work bitch

Kategori: Allmänt

Nu efter jul har man ätit så där lagom mycket skräp. Massor med julmat och julgodis. Jag har fått mycket godis i julklapp som jag självklart inte kunde låta bli. Men nu är det nytt år och nya tag. Jag har inga nyårslöften. 
man säger alltid att man ska träna och bli smal. Inte äta nåt godis och äta bra. Men man ska inte sätta så höga krav. Inte att börja med. Jag har nu börjat att dra ner på alla godsaker. Börjat äta nyttigare och jag ska börja ta lite mer promenader. Inte köra stenhårt från början med allt för då pallar man inte med. 
Ta lite i taget och öka sedan på det. Det är så jag ska göra. Gjorde det innan och var stenhård med maten och godiset, Tills nu i jul. Då blev det mycket onyttigt. Det ska ändras på nu. 
Beach 2015 here I come!

 



KOMMENTARER:

  • Lolypopcop säger:
    2015-01-10 | 16:38:00

    Så har jag gjort med. Slutat med sötsakerna, bytt chips och sådant emot nötter och naturgodis och framförallt dragit ner på läskdrickandet! Lycka till!

    Svar: Låter bra! :D Lycka till du med!
    MirandaFjallstrom

Kommentera inlägget här: